اخبار, بلاگ

لباس shadow برای سوپراستارهای سونیک

لباس shadow برای سوپراستارهای سونیک

اعلام امروز Sonic x Shadow Generations انواع و اقسام هیجان را برای بازی‌ تاریک Sonic به ارمغان آورد، زیرا طرفداران قدیمی بازگشت Shadow را پس از غیبت در پروژه‌های اخیر مانند Sonic Superstars و Sonic Frontiers جشن می‌گیرند. با این حال، بازیکنان نیازی به منتظر ماندن برای عرضه Sonic x Shadow Generations در پاییز نخواهند داشت تا از سرعت در اطراف به عنوان Shadow لذت ببرند، زیرا سگا همچنین اعلام کرد که اعلامیه امروز را با انتشار یک لباس رایگان مجهز به DLC برای Sonic Superstars در 15 فوریه انتشار می دهد..

Sonic Superstars در حال حاضر شامل چندین لیاس دیگر است که می‌توانید روی شخصیت‌های خود تجهیز کنید، از لباس‌های لگو گرفته تا لباس بابانوئل برای Sonic و حتی نمونه اولیه طرح خرگوش. هیچ اسکرین شات یا عکسی برای لباس تازه اعلام شده Shadow در Sonic Superstars منتشر نشده است.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

در جولای 2023، از تاکاشی ایزوکا، افسر خلاق تیم Sonic پرسیدند که چرا Shadow در Sonic Superstars حضور ندارد. ایزوکا می گوید: Shadow از سری شخصیت ها و گیم پلی مدرنی است که معرفی کرده ایم. “سریال کلاسیک قبل از سری مدرن وجود داشت، بنابراین لباس در آن زمان وجود نداشت. بنابراین ما Shadow را به سری کلاسیک نمی آوریم.”

لباس shadow برای سوپراستارهای سونیک

با اضافه کردن Shadow به عنوان یک لباس قابل تجهیز، Iizuka و سایر اعضای تیم Sonic می‌توانند استدلال علمی را برای کنار گذاشتن Shadow برای Superstars دور بزنند. امسال سال shadow برای برند سونیک است. Shadow به‌عنوان یک پوسته مجهز به Sonic Superstars می‌آید، او در فصل پاییز به عنوان ریمستر فوق‌الذکر Sonic Generations همکاری می‌کند و به نظر می‌رسد که یکی از جذاب‌ترین جذابیت‌های فیلم آینده Sonic the Hedgehog 3 در ماه دسامبر در سینماها خواهد بود.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

Sonic Superstars در تاریخ 17 اکتبر 2023 روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد. لباس رایگان Shadow به عنوان DLC رایگان در تاریخ 15 فوریه در Sonic Superstars عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن بازی، بررسی ما را در اینجا بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =