بلاگ, نقد و بررسی

نقد و بررسی بازی Bulletstorm VR

نقد و بررسی بازی Bulletstorm VR

نقد و بررسی Bulletstorm VR یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص است که در ابتدا برای بازی های صفحه تخت در سال 2011 منتشر شد، اما اکنون با اجرای کامل واقعیت مجازی برای هدست های رایانه شخصی واقعیت مجازی بازسازی و بهبود یافته است. Bulletstorm شما را در چکمه های دزدان دریایی فضایی گریسون هانت، رهبر گروه یاغی Dead Echo قرار می دهد. پس از اینکه گریسون به افسر فرمانده خود ژنرال سرانو خیانت می کند، او و گروهش با خشم ارتش استیجیا روبرو می شوند.

نقد و بررسی بازی Bulletstorm VR

شما با کشتی گریسون شروع می‌کنید که در سیاره استراحتگاه استیجیا فرود می‌آید، مملو از انواع جهش‌یافته‌ها، گوشت‌خواران، باندها و سربازان سرانو، که همگی می‌خواهند گریسون و دد اکو واقعاً مرده باشند. این زمینه را برای یک ماجراجویی بسیار جذاب، اغلب طنزآمیز و گرافیکی فوق‌العاده از طریق هفت فصل کمپین بازی و همچنین در حالت پاداش Echoes فراهم می‌کند. طول کمپین حدود 5 تا 7 ساعت است که با توجه به برچسب قیمت 24.99 دلاری، قیمت خوبی را ارائه می دهد. که میتوانید از یانگ سنتر با خرید اکانت قانونی ps5 خیلی ارزان تر تهیه بفرمایید.

Bulletstorm VR به لطف مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها و پیشرفت‌های ویژه VR، از جمله پشتیبانی کامل از ورودی کنترل‌کننده حرکت با هدف‌گیری و شلیک دقیق، فوق‌العاده است. همراه با ردیابی کامل سلاح های واقعیت مجازی، حملات غوغایی مانند لگد زدن به دشمنان یا به سیخ کشیدن آنها با افسار جمع شونده نیز دریافت خواهید کرد. همه این فعل و انفعالات رزمی با بازخورد لمسی عالی از کنترل‌کننده‌های VR هنگامی که عکس‌هایتان به خانه می‌رسند، یا زمانی که به طور فیزیکی سیم کشش را روی بند خود می‌گیرید، روان و طبیعی می‌شوند.

نقد و بررسی بازی Bulletstorm VR

نقد و بررسی بازی Bulletstorm VR

نقد و بررسی گیم پلی Bulletstorm vr

گیم‌پلی سریع و دیوانه‌کننده است و به بازیکن تکیه می‌کند تا ضربات مهارت خلاقانه و کشتن‌های محیطی را با مهارت‌های ماشه خوب ترکیب کند تا امتیاز کسب کند. سیستم Skillshot به زنجیر کردن قتل‌ها به روش‌های خلاقانه مانند لگد زدن به یک دشمن به هوا، شلیک یکی دیگر به کاکتوس، سپس استفاده از افسار خود برای جدا کردن یکی از طاقچه‌ها، همه در یک حرکت سیال برای امتیازهای عظیم، پاداش می‌دهد. کسب Skillpoints سلاح های جدیدی را باز می کند و به ارتقاء اجازه می دهد تا خروجی آسیب آنها را افزایش دهد. به این ترتیب، Bulletstorm شبیه به تیراندازان غارتگر است، زیرا سرگرمی متکی بر یافتن تأثیرگذارترین سلاح ها است و در عین حال با کسب آن Skillshot ها، آنها را به حداکثر قدرت می رساند. این یک تجربه هاردکور برای طرفداران FPS است که عاشق اکشن بیش از حد و طنز توهین آمیز هستند.

نقد و بررسی گرافیک Bulletstorm vr

Bulletstorm VR واضح و پر جنب و جوش به نظر می رسد، به خصوص رنگ ها در محیط های طبیعی سرسبز. بافت ها کمی نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته اند تا به انتظارات بصری VR مدرن برسند، با شخصیت ها و دشمنان که جزئیات زیادی را به نمایش می گذارند. اگرچه قرار نیست جوایزی را برای واقعی‌ترین گرافیک واقعیت مجازی دریافت کند، اما Bulletstorm همچنان یک نمایش بصری چشمگیر برای Oculus Quest 2، Valve Index و سایر هدست‌های رایانه شخصی ایجاد می‌کند. حرکت تا حدی به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی که ممکن است در نمونه‌های صفحه تخت وجود نداشته باشد، نرم و ابریشمی است، اما برای راحتی VR و غوطه‌وری خوب ضروری است.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

منظره صوتی با کیفیت گرافیکی با انفجارهای پررونق، صدای ناسزا و فریادهای فراوان دشمن مطابقت دارد. فضا سازی فراگیر با صدای سه بعدی موقعیتی عالی است که دقیقاً از کجا شلیک گلوله یا فریاد دشمنان در محیط می آید. اگرچه ناسزاگویی مداوم و گفت‌وگوهای جنسی ممکن است برای برخی از بازیکنان خسته‌کننده یا آزاردهنده باشد. موسیقی متن هوی متال شامل بسیاری از بهترین آهنگ‌های صفحه تخت به همراه آهنگ‌های تازه برای افزایش جنون علمی تخیلی است.

تاثیر کنرلر ها در بازی

کنترل‌های Bulletstorm VR برای اینکه گیم‌پلی با هیجان بالا را به غوطه‌وری غنی تبدیل کند، بسیار خوب عمل می‌کند. کنترلر های مجازی برای به کارگیری و شلیک سلاح با بارگیری مجدد دستی، گرفتن دشمنان یا اشیاء با افسار، پرتاب نارنجک های خردکن یا لگد زدن غوغا به دشمنان، طبیعی است. حرکت صاف بین حرکت تمام عیار، چرخش های ناگهانی و حرکت تله پورت برای دسترسی به خوبی کار می کند. یک مکانیک جدید مبتکر که به کنترل‌کننده‌های واقعیت مجازی گره خورده است، کمکی را هدف قرار می‌دهد که زمان را برای ردیف کردن دقیق کشتارها کاهش می‌دهد. اگرچه ممکن است نابکاران FPS هاردکور را که می خواهند مهارت خالص داشته باشند ناراحت کند، اما این مکانیک به خوبی افراد تازه وارد را به چالش آسان می کند و در عین حال ترکیب های خلاقانه Skillshot را با ذوق ماتریکس در زمان گلوله باز می کند.

نقد و بررسی بازی Bulletstorm VR

نقد و بررسی داستان بازی Bulletstorm VR

بسیاری از حلقه‌های اصلی گیم‌پلی، مناطق نقشه و مجموعه‌های اکشن مشابه نسخه اصلی صفحه تخت هستند. با این حال، پیاده‌سازی VR با قرار دادن شما در صحنه عمل با تفنگ همه جانبه و نبرد غوغا، تأثیر را به شدت افزایش می‌دهد. برای بالا رفتن از سکوها یا ضربه زدن به مشت ها و تمسخر کلامی دشمنان قبل از یک تیراندازی بزرگ زمانی که از طریق کنترلر ها مجازی شما و نه فقط فشار دادن دکمه کنترلر انجام می شود، جلوه تازه ای به خود می گیرد. تغییر در چشم انداز با کارفرمایان بزرگی که دید شما را پر می کنند یا با سرعت روی ریل ترن هوایی، هیجان های هیجان انگیزی را دوباره به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5

حالت Echoes با قرار دادن گریسون در نبردهای عرصه مرگ و میر، کشتار آدرنالین اضافی را فراهم می کند. بدون هیچ پست بازرسی، بازیکنان باید بی‌پایان با امواج جهش‌یافته‌ها مبارزه کنند، و Echoes را تقریباً تبدیل به گلوله‌های تیراندازی مانند آریزونا سان شاین یا پس از سقوط می‌کند. Echoes یک چالش اضافه برای طرفداران FPS در بالای مبارزات گسترده پر از مبارزات باس شدید علیه جهش یافته های هولینگ یا ژنرال سادیستی سرانو در قلعه جنگل خود فراهم می کند.

تجربه بازی Bulletstorm VR

Bulletstorm VR به‌عنوان تجربه‌ای با رتبه‌بندی بالای 18 بزرگسالان، در حالی که محتوای شوک توهین‌آمیز را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد، به‌اندازه نسخه اصلی صفحه مسطح، با لذت و بد دهان نشان می‌دهد. همراه با نفرین‌های خلاقانه فراوان.اما برخی از بازیکنان ممکن است هنوز هم غر زدن و تبعیض جنسی را بی‌مورد بدانند. در فضای واقعیت مجازی مملو از پیشنهادهای مناسب خانواده، Bulletstorm به وضوح ادعای خود را در مورد انتهای بالغ طیف برای طرفداران FPS که خواهان چیزی پر سر و صدا، زشت و دیوانه کننده با توپ به دیوار هستند، مطرح می کند.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

نقد و بررسی Bulletstorm با استفاده از سلاح‌های VR همهجانبه، کمین‌های تپنده قلب و نبردهای شدید رئیس در برابر جهش‌یافته‌های پر از صفحه نمایش، نشان‌دهنده یک احیای عالی متمرکز بر اکشن هم برای طرفداران سری و هم برای تازه واردان VR است که به دنبال هیجان‌های سنگین FPS هستند. در حالی که گرافیک و طول کمپین در کنار نیروگاه‌های AAA مانند Half-Life: Alyx یا Medal of Honor کم می‌ماند، Bulletstorm VR بیش از حد آن را با Skillshot‌های بد، پیشرفت اعتیادآور ارتقاء و رفتار غرق در خون جبران می‌کند. اگر تیراندازان واقعیت مجازی بیش از حد تکراری یا واقع‌گرایانه احساس می‌کنند، Bulletstorm دقیقاً همان نوع بازی فوق‌العاده پرشور، خلاقانه و سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که برای دوباره روشن کردن انگشت ماشه شما لازم است.

سخن نهایی درباره Bulletstorm VR

به طور کلی، Bulletstorm VR موفقیتی سرسام آور و سرسام آور در آوردن شوتر صفحه تخت تحسین برانگیز به زندگی واقعیت مجازی تپنده نبض نشان می دهد. تلاش توسعه دهندگان برای ایجاد غوطه وری قوی با کنترل های حرکتی بومی و ارتقاء تصاویر بصری برای هدست های واقعیت مجازی مدرن، یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین شوترهای VR در حافظه اخیر را ارائه می دهد. اسلحه سریع و دیوانه وار به خوبی با سلاح های غوغا و ترکیب های Skillshot ترکیب می شود. VR شدت دیدن باس‌ها و جهش‌یافته‌های وحشتناکی که از هر طرف به شما حمله می‌کنند را به شدت افزایش می‌دهد. Bulletstorm VR ازدواج بین نوآوری واقعیت مجازی و احیای حق رای دادن وفادار را نشان می‌دهد، و ساعت‌ها سرگرمی مملو از آدرنالین را ارائه می‌کند و در عین حال کنترل‌کننده‌های حرکتی شما را در میان تمام گرافیک‌های گرافیکی و شادی می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =