اخبار, بلاگ

یوبی سافت بعد از 3 سال بازی The Prince of Persia Remake را به نقطه عطف رسانده

یوبی سافت بعد از 3 سال بازی The Prince of Persia Remake را به نقطه عطف رسانده

بازسازی The Prince of Persia: The Sands of Time پس از فاش شدن سه سال پیش با واکنش‌های شدیدی مواجه شده است. اکنون پس از تغییر توسعه دهندگان، یوبی سافت اعلام کرد که به نقطه عطف مهمی رسیده اند.

نسخه بازسازی شده The Prince of Persia: The Sands of Time در ابتدا توسط یوبی سافت در سال 2020 معرفی شد. اما پس از مواجهه با واکنش شدید به دلیل گرافیک ضعیف، بازی با تاخیر مرگباری روبرو شد. اکنون، سه سال بعد، پس از انتقال توسعه از Ubisoft Mumbai به Ubisoft Montreal، بالاخره به‌روزرسانی دریافت کردیم.

بازسازی Prince of Persia به نقطه عطف مهمی رسید

پس از اینکه Prince of Persia یک سال پیش مجبور به تغییر توسعه دهندگان شد، یوبی سافت در مورد پیشرفت بازسازی بسیار ساکت بوده است. اما اکنون، بیش از سه سال پس از آن که آنها بازی را اعلام کردند، ما بالاخره یک به روز رسانی دریافت کردیم.

در 21 نوامبر، حساب رسمی شاهزاده ایرانی در توییتر (X) درباره یک نقطه عطف داخلی مهم توییت کرد که این پروژه اکنون به پایان رسیده است. آنها همچنین تأیید کردند که توسعه در حال پیشرفت است.

همانطور که می‌دانید، تیم پرشور @UbisoftMTL در حال تجسم مجدد این داستان افسانه‌ای هستند، و ما خوشحالیم که امروز اعلام کنیم که پروژه یک نقطه عطف داخلی مهم را پشت سر گذاشته و توسعه در حال پیشرفت است.

جزئیات این نقطه عطف از پایان آنها مشخص نیست. با توجه به انتقاداتی که از دو سال پیش به گرافیک بازی وارد شد، می توان امیدوار بود که آنها این زمان را صرف بهبود بصری کرده اند و اکنون به سمت تولید کامل می روند.

نقطه عطف مهم، می‌تواند این باشد که Ubisoft Production Asset را به پایان رساند، که یک مرحله ضروری و زمان‌بر در هنگام توسعه بازی‌های AAA است.

بازسازی شاهزاده ایرانی که در ابتدا برای اکران در 21 ژانویه 2021 برنامه ریزی شده بود، به دلیل تصاویر ناامیدکننده در تریلر خود با واکنش های شدیدی مواجه شد. این منجر به تأخیر قابل توجه و تقریباً یک راه اندازی مجدد کامل در هنگام انتقال توسعه از Ubisoft Mumbai به مونترال شد.

بعید است که استودیوی مونترال همه چیز را از ابتدا شروع کرده باشد، در عوض آنها احتمالاً سعی کرده اند از مکانیک های اصلی بازی و مناطق موجود استفاده مجدد کنند در حالی که تمرکز خود را روی این گرافیک های وحشتناک قرار داده اند.

بنابراین، بسیاری از ما با Prince of Persia: Sands of Time در سال 2003 بزرگ شدیم. بنابراین، این بازسازی با بسیاری از خاطرات دوران کودکی ما مرتبط است و اگر شکست بخورد، شرم آور است. . من شخصا از اینکه یوبی‌سافت برای سال‌ها روی این موضوع وقت می‌گذارد، به جای عجله‌کردن یک محصول ناامیدکننده، راضی‌تر هستم.

ما امیدواریم که یوبی سافت ما را در مورد پیشرفت توسعه این بازسازی به زودی روشن کند، زیرا اعلام یک نقطه عطف قابل توجه و پس از آن هیچ توضیحی در مورد آنچه که در واقع به دست آورده اند کمی دور از ذهن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =