اخبار, بلاگ

خبر هایی درباره Call of Duty 2024

خبر هایی درباره Call of Duty 2024

طبق گزارشی جدید، بازی بعدی Call of Duty که قرار است در سال 2024 منتشر شود، ممکن است ورودی دیگری در سری بازی های Black Ops باشد و در جنگ خلیج فارس اتفاق بیفتد.

همانطور که توسط Windows Central گزارش شده است، نسخه بعدی توسعه یافته توسط Treyarch در فرنچایز Call of Duty یک بازی جدید Black Ops خواهد بود، اگرچه نام رسمی آن هنوز در داخل تصمیم گیری می شود. این رویداد در طول جنگ خلیج فارس رخ خواهد داد و علاوه بر آن بر پیامدهای سیاسی جهانی پس از جنگ سرد نیز تأثیر می گذارد. ویندوز سنترال این رویکرد را به عنوان روایتی «ریزان‌شده» توصیف می‌کند که بر شرکت‌کنندگان مختلف در جنگ خلیج‌فارس تمرکز دارد.

خبر هایی درباره Call of Duty 2024

این تا حد زیادی گزارش‌های مشابهی از صحنه جنگ خلیج فارس را تأیید می‌کند که سهواً توسط یک بازیگر در اوایل سال جاری منتشر شد.

علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که بازی جدید به جای تمرکز بر فناوری آینده‌نگر که برخی از بازی‌های اخیر Call of Duty از آن استقبال کرده‌اند، به فناوری‌های سنتی‌تر رزمی نظامی و گجت‌های Black Ops متمایل خواهد شد.

پیشنهاد خرید: خرید PS5

در حال حاضر، این بازی جدید Black Ops برای عرضه در سال 2024 تقریباً در زمان معمول در اواخر پاییز / اوایل زمستان برنامه ریزی شده است. Windows Central پیشنهاد می‌کند که نوعی جایزه اصلی پیش‌سفارش در Activision در نظر گرفته شده است، که شامل چند روز یا حتی هفته‌ها دسترسی زودهنگام به بازی می‌شود.

Call of Duty با زمان های چالش برانگیز روبرو می شود

ما به تازگی شاهد انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3 بودیم که بازبینان IGN ما کمی از آن غافل شدند. ما به کمپین تک نفره امتیاز 4/10 دادیم، و آن را “Underbaked، Rehashed, and Cobbled with Multiplayer Parts” نامیدیم، در حالی که خود چند نفره یک 6/10 بود که گفتیم “همان چند نفره Modern Warfare 2 را دوباره گرم می کند و ذخیره می کند. با چند نقشه و ترفند اضافی به عنوان تزئین.

از آن زمان، توسعه‌دهندگان درباره تغییرات برنامه‌ریزی‌شده و بهینه‌سازی‌هایی که بر اساس بازخورد جامعه ساخته می‌شوند، صحبت کرده‌اند، اگرچه برخی از اصلاحات مورد انتظار برای اصلاح‌های آینده به تعویق افتاده است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

در همین حال، آخرین بازی Call of Duty که توسط Treyarch توسعه داده شد، جدیدترین بازی Black Ops، Black Ops Cold War نیز بود، و در بررسی تک‌نفره ما تا حدودی بهتر عمل کرد و تقریباً در چند نفره مشابه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =