بلاگ

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

فروش گیفت کارت

شما همان طور که می توانید از سایت های معتبر گیفت کارت خریداری کنید و از آن ها برای شارژ اکانت خود استفاده کنید، همان طور نیز میتوانید گیفت کارت خود را بفروشید و از این راه نیز بتواند به نحوی کسب درآمد کنید. در این مقاله با من همراه باشید تا نحوه انجام این کا را به شما آموزش دهم.

انواع گیفت کارت

قبل از رفتن به سراغ مبحث نحوه فروش گیفت کارت، در ابتدا می خواهیم مروری بر انواع گیفت کارت های موجود در بازار بکنیم. انواع گیفت کارت عبارتند از:

  •  آیتونز
  •  گوگل پلی
  • مایکروسافت
  • آمازون
  • ایکس باکس
  • پلی استیشن
  • ایبِی
  • استیم
  • و…

مزایای استفاده از انواع گیفت کارت

  • همان طور که در مقالات پیش هم بارها به آن اشاره کردیم، به واسطه آن که کشور ایران تحریم است و امکان استفاده از سیستم پرداخت بین المللی برای این کشور وجود ندارد، گیفت کارت بهترین وسیله ای است که با استفاده از آن میتوان از خدمات شرکت های بین المللی که برخی از سرویس های خود را به صورت پولی و با دریافت حق اشتراک ارائه می دهند را خریداری کرد.

 

  • همین در مورد کشورهای غربی نیز که تحریم نیستند، آن ها نیز ترجیح می دهند از گیفت کارت استفاده کنند و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد نکنند؛ زیرا این احتمال وجود دارد که از اطلاعات بانکی آن ها سو استفاده شده و به نحوی مورد کلاهبرداری قرار بگیرند و استفاده از گیفت کارت، به آن ها این کمک را می کند که از سرویس های مدنظر خود بدون لزوم به وارد کردن اطلاعات شخصی خود استفاده نمایند.

 

  • یکی دیگر از مزایای قابل توجه در زمینه گیفت کارت ها، امکان فروش گیفت کارت است؛ یعنی شما همان طور که می توانید از طریق سایت های معتبر گیفت کارت خریداری کنید و با استفاده از کد 25 رقمی که از طریق ایمیل به شما میفرستند میتوانید حساب کاربری خود را شارژ کنید، این امکان برای شما نیز وجود دارد که از راه فروش این گیفت ها کسب درآمد کنید.

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

در این بخش از  مقاله، به شما توضیحاتی در مورد نحوه فروش انواع گیفت ها را خواهیم آموخت که از این طریق نیز بتوانید کسب درآمد داشته باشید و فقط این طور نباشد که بابت خرید هر گیفت کارت پول بدهید!

همان طور که سایت هایی برای فروش گیفت راه اندازی شده است، شما هم به این منظور میتوانید سایت طراحی کنید و از این طریق کسب درآمد نمایید تا علاوه بر هزینه ای که بابت خرید گیفت کارت ها کرده اید، از طریق فروش این گیفت ها نیز به درآمد برسید.

فروش گیفت کارت و تبدیل آن به بیت کوین

شما همچنین میتوانید از طریق تبدیل گیفت کارت خود به بیت کوین نیز کسب درآمد کنید. بیت کوین، در واقع، نوعی رمز ارز دیجیتال است که با استفاده از آن میتوانید معاملات خود را به صورت دیجیتال انجام دهید.

فروش گیفت کارت و تبدیل آن به بیت کوین نیز یکی از انواع معاملات دیجیتال است که با استفاده از آن می توانید به روشی نوین به کسب درآمد برسید و در دنیای دیجیتال، با استفاده از بیت کوین به دست آمده حاصل از فروش گیفت کارت به درآمد برسید.

شما از طریق دو سایت معروف و معتبر در زمینه تبدیل گیفت کارت به بیت کوین می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. در ادامه مقاله به معرفی این دو سایت خواهیم پرداخت.

سایت های معتبر در زمینه فروش گیفت کارت

سایت Purse.io : شما از طریق وراد شدن به این سایت می توانید گیفت کارت های آمازون خود را بفروشید و آن را به بیت کوین تبدیل کنید.

Paxful : یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای فروش گیفت کارت است که دلیل محبوبیت آن نیز به علت وجود گزینه های پرداختی بی شمار است. شما از طریق این پلتفرم خواهید توانست بدون واسطه با فروشندگان بیت کوین ارتباط برقرار کرده و گیفت کارت خود را تبدیل کنید.

شما از طریق سایت Paxful، گزینه های پرداخت زیادی نظیر پِی پال، کارت اعتباری یا نقدی و… دارید که با انتخاب هر یک روش ها به دلخواه خود میتوانید گیفت کارت خود  را به بیت کوین تبدیل کنید.

سخن آخر

در این مقاله با روش های کسب درآمد از طریق فروش گیفت آشنا شدید. شما علاوه بر خرید گیفت کارت میتوانید با راه اندازی سایت و یا از طریق سایت های معتبر معرفی شده، گیفت کارت خود را تبدییل به پول نقد و یا بیت کوین نمایید.

همچنین برای خرید انواع گیفت کارت های توانید به سایت معتبر یانگ سنتر مراجعه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *